ایرانسل

ساخت وبلاگ

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،کاربران سیم کارت اعتباری با استفاده از سرویس میزبان پیامک میتوانند در صورت تمام شدن شارژ سیم کارت خود با پذیرفتن هزینه توسط میزبان،مانند میزبان تماس برای آنها پیامک ارسال نمائید.

معرفی سرویس میزبان پیامک ایرانسل

یکی از نکات مهم در این بحث این است که شما به عنوان میزبان پیامک می‌توانید فهرستی از شماره‌های مجاز و غیرمجاز را برای استفاده راحت‌تر از این سرویس در نظر بگیرید، که در این صورت هزینه پیامک‌های دریافتی از سوی فهرست مجاز را به طور خودکار پرداخت خواهید کرد، اما درخواست پرداخت هزینه پیامک از سوی فهرست غیرمجاز برای شما ارسال نخواهد شد.

باید بدانید که اگر میزبان در وضعیت رومینگ باشد استفاده از تمامی مزایای این سرویس (اعم از قبول یا رد درخواست، افزودن شماره‌ها به فهرست مجاز یا غیرمجاز) مطابق با تعرفه‌های رومینگ محاسبه خواهد شد.

 برای افزودن شماره به لیست مجاز کافیست عدد شش را در پاسخ به درخواست فرستنده ارسال کنید و برای افزودن شماره‌های مورد نظر به فهرست غیرمجاز باید دستور، "B < فاصله > شماره تلفن همراه" را به شماره 7040 ارسال کنید

جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید و از خدمات ان نیز بهره مند شوید.

برای استفاده از این سرویس ایرانسل باید در هنگام ارسال پیامک، پیش از شماره مورد نظر کد 704 وارد شود (مثال: ارسال پیامک به شماره -------704093). پس از آن سیستم با ارسال یک پیامک خودکار، گیرنده را مطلع کرده و در صورت موافقت وی برای تقبل هزینه، پیامک ارسال خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 441 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 13:01

با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل در روز 21 خرداد 1398 مجمع هیات مدیره ایرانسل در جهت کمک به جذب و حفظ مربیان و بازیکنان مورد نظر دو باشگاه بزرگ پرطرفدار پرسپولیس و استقلال،در 18 و19 خردادماه 1398 توسط مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند به همراه مدیران این باشگاه ها،با پرداخت مبلغ به صورت جداگانه موافقت و به هر یک از حساب آنها واریز شد.

پشتیبانی ایرانسل از باشگاه های پرسپولیس واستقلال

ایرانسل همواره تلاش کرده است تا در کنار خانواده جوان، پویا و حمایتگر ورزش باشد؛ از این رو، در راستای کمک به جذب و حفظ مربیان و بازیکنان مدنظر باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس، مبالغ مدنظر به حساب باشگاه‌ها واریز شده است.

امید است هواداران پرشور باشگاه‌های پر افتخار استقلال و پرسپولیس مطابق قبل، به ترتیب با ارسال عدد ۴ و ۶ به سامانه هواداری ۳۰۳۰ برای هرچه بهتر شدن جایگاه باشگاه‌ها، از تیم محبوب خود، حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

این درحالی است که حمایت‌های مالی قبلی سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل از باشگاه‌ها، بیش از مبالغ جمع آوری شده از طریق سامانه ۳۰۳۰ بوده است.

حمایت ایرانسل از باشگاه‌های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، صرفاً جنبه‌ تجاری نداشته و این همراهی را در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی و ملی خود می‌داند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت معتبر مراجعه نمایند و از سرویس ها نیز بهره مند شوند.

مدیران عامل دوباشگاه پرسپولیس و استقلال در جریان دو نشست برگزار شده، ضمن اشاره به نداشتن طلبی ازسیم کارت ایرانسل از سوی باشگاه‌ها و پرداخت مازاد برتعهدات این اپراتور و با توجه به مشکلات دوباشگاه در روزهای آغاز فصل برای جذب و حفظ مربیان و بازیکنان مدنظرشان، برای بار دیگر درخواست کمک مالی مازاد بر تعهدات از سوی ایرانسل کرده بودند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,فروش سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 285 تاريخ : پنجشنبه 23 خرداد 1398 ساعت: 12:50

با توجه به گزارش های اخیر از سوی اپراتور ایرانسل خدمات جدیدی به نام پیامک صوتی را برای کاربران سیم کارت اعتباری خود را عرضه کرده است و به کمک آن کاربران میتوانند برای شما پیام صوتی ارسال کنند. برای فرستادن پیام مورد نظر تنها کافی ست با شماره گیری تلفن گویای رایگان 719 از شماره ایرانسل خود برای کاربران تمامی اپراتور ها(همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره)تا شصت ثانیه پیامکگ صوتی ضبط و ارسال نمائید.

فعالسازی پیام گیر صوتی ایرانسل

امکانات و نکات پیامک صوتی

   - تعین محدوده زمانی برای ارسال یک پیامک صوتی در روز و ساعت مشخص.

   - قابلیت ارسال پیام دریافتی به مشترکان دیگر با روش های مختلف مثل پیامک ، پیام چند رسانه ای و تماس خودکار و قابلیت ارسال یک پیام صوتی به چند نفر.
   - کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل باید توجه داشته باشند که ارسال پیامک صوتی به مخاطبین ایرانسلی ۶۲۰ ریال و ارسال به مشترکین اپراتورهای دیگر ۸۵۲ ریال است و قیمت سیم کارت های اعتباری و دائمی با توجه به نرخ روز از سوی اپراتور اعلام میشود.

روش های اطلاع از ارسال پیام صوتی

۱- تماس خودکار : سیستم با مخاطب شما تماس برقرار می کند و پیام شما پخش می شود.

۲- پیامک : مخاطب از طریق پیامک از پیام صوتی شما آگاه شده و پس از برقراری تماس با سیستم ، پیام شما را گوش می دهد. لازم به ذکر است که برای مشترکان ایرانسل این امکان فراهم شده تا برای شنیدن پیام های جدید از شماره رایگان ۷۱۹ و برای شنیدن پیام های قدیم از شماره ۷۲۰ که با نرخ مکالمه درون شبکه محاسبه می شود استفاده کنند و مشترکان اپراتورهای دیگر می توانند با شماره ۰۰۰۰۰ ۷۲ ۰۹۳۷ تماس بگیرند و به پیام های خود گوش دهند.

۳- پیام چند رسانه ای mms : این امکان تنها مخصوص کاربران سیم کارت ایرانسل می باشد و به این صورت است که پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مخاطب ارسال خواهد شد.

 لازم به ذکر است برای استفاده از این باید سرویس قبلا پیام چند رسانه ای خود را فعال کرده باشید. برای فعال سازی کد #۵*۳*۱۳۰* را شماره گیری نمایید.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,همراه اول,رایتل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 420 تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت: 20:16

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل در پاییز 1393پیشنهادات گوناگونی برای علاقه مندان به خرید سیم کارت اعتباری در نظر گرفته است.کاربرانی که سیم کارت اعتباری خود را خرید و فعال کنند میتوانند از مزایای دیگر آن نیز بهره مند شوند علاوه بر هدایای اعلام شده یک سیم کارت هدیه هم دریافت می کنند.

پیشنهاد شگفت انگیز پاییز ایرانسل

سیم کارت هدیه

کاربرانی که سیم کارت خود را فعال کرده و آن را به مبلغ ۵هزار تومان شارژ نمایند ، یک سیم کارت هدیه نیز دریافت خواهند کرد.
برای تهیه سیم کارت هدیه باید بعد از انجام مراحل ذکر شده ، یک پیام کوتاه بدون متن به سامانه پیامکی ۲۱۱۲ ارسال کرده و بعد از تایید کدپستی پیامک دیگری به سامانه ۲۱۱۵ ارسال نمایید. کافی است بعد از فعالسازی ، سیم کارت خود را حداقل ۲هزار تومان شارژ نمائید تا هدایای زیر به شما تعلق بگیرد :

   - ۵۰ دقیقه مکالمه درون شبکه ای
   - ۱۰ پیامک فارسی درون شبکه ای
   - ۱۰ پیام چند رسانه ای
   - ۵۰۰ مگابایت اینترنت رایگان تا آخر سال ۱۳۹۳ (هر ماه ۱۰۰ مگابایت)

لازم به ذکر است موارد بالا را باید در ۱ هفته استفاده نمایید.

توجه داشته باشید سیم کارت هدیه بدون هیچ هزینه ای به آدرسی که سیم کارت اصلی خود را ثبت کرده اید ارسال می شود.

شارژ بیشتر ، هدیه بیشتر

در ادامه طرح پاییزی ایرانسل ، مشترکین می توانند تا انتهای آذرماه ۱۳۹۳ ، با هر بار شارژ کردن حداقل ۲هزار تومان از ۱۰ دقیقه مکالمه درون شبکه ای ، ۱۰ پیام کوتاه فارسی درون شبکه ای و ۱۰ پیام چند رسانه ای بهره مند شوند. شایان ذکر است این طرح برای شارژ شگفت انگیز ، شارژ خط به خط و سیم کارت هدیه نمی باشد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,اینترنت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 409 تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 12:45

با توجه به خبرهای اعلام شده در 13 مرداد ماه 1393 نسل سوم سیم کارت که متعلق به اپراتور رایتل بوده است به پایان رسید.در همین جهت محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود گرفتن مجوز نسل 3 و4 سیم کارت به اپراتور ایرانسل داده است.

مجوز رسمی نسل سوم و چهارم اینترنت به ایرانسل داده شد

با انتشار این خبر وضعیت شرکت همراه اول کمی پیچیده به نظر می آید.

حال با توجه به اخبار درج شده در روزهای گذشته و خبری که امروز منتشر شد ، باید منتظر ماند و دید که مجوز برای کدام یک از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل زودتر صادر می گردد و این قائله کی خاتمه پیدا می کند.

به گفته محمود واعظی شرکت ایرانسل از امروز خدمات و امکانات جدید خود را در پانزده قسمت از شهر تهران ، به صورت آزمایشی شروع کرده و بعد از آن که به استاندارد و کیفیت مناسب و ضروری دست یابد ، اجازه دارد نسل سوم اینترنت پرسرعت موبایل را در کل شهرهای کشور ارایه نماید.

وزیر ارتباطات در ارتباط با اپراتور همراه اول گفت : اپراتور همراه اول در این فکر بود که با تبلیغات گسترده و فعالیت در رسانه های مختلف و مردمی می تواند مذاکرات خود را آسان تر کند. اما به مرور متوجه شد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قواعد و اصولی دارد و نمی توان بدون در نظر گرفتن و اجرای مصوبات ، این قرارداد و اخذ مجوز را از آن خود بداند. چنانچه اپراتورها خودشان را با قوانین و مقررات وزارتخانه هماهنگ ننمایند ، عرضه خدمات نسل های سوم (3G) و چهارم (4G) را با برگزار کردن مناقصه به اپراتورهای دیگر ارجاع می دهیم.

گفته ها نشانگر وجود اختلافی بین اپراتور همراه اول و وزارتخانه است که اخذ مجوز این اپراتور را به تاخیر انداخته است.

علاقه مندان در صورت تمایل به خرید سیم کارت میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,همراه اول,ایرانسل,رایتل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 297 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 15:54

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،واحد کسب و کار سازمانی این اپراتور در جهت توسعه بازار بهبود فرآیندهای بازیابی و فروش سیم کارت خود از مجموعه های که دراین حیطه فعالیت دارند در سراسر کشور دعوت به کار نموده است.و قیمت سیم کارت با تعرفه مشخص شده از سوی این اپراتور تعیین شد.

شبکه فروش محصولات سازمانی ایرانسل گسترش یافت

متقاضیان این همکاری می‌توانند از طریق بخش سازمانی وب سایت سازمانی سیم کارت ایرانسل «فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی» درخواست همکاری خود را اعلام کنند.

شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که به عنوان نماینده واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل فعالیت خود را آغاز کنند، نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه نخواهند داشت و می‌توانند پس از پیوستن به شبکه فروش، از مزایایی نظیر مشارکت در رویدادهای اختصاصی سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در حیطه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 278 تاريخ : شنبه 11 خرداد 1398 ساعت: 19:42

با توجه به اینکه سیم کارت های رند (صفر) از تنوع  زیادی برخوردار نیستند و در فروشگاه ها و سایت ها اپراتور ها به فروش میرسد.و این سیم کارت ها مختص به شماره های میباشد که صفر آن در بازار ارائه میشود.به طور مثال مابقی سیم کارت صفر بسیاری از کد های 1 تا 6 همراه اول دیگر در بازار عرضه نمی شوند.

چگونه شماره های رند را تهیه کنیم
ایرانسل هم یک سایت رسمی برای فروش سیم کارت هایی با شماره‌های طلایی یا همان شماره‌های رند خود دارد. خط صفر رایتل با کد ٠٩٢٠ چیزی نزدیک به ١٢٠ هزار تومان قیمت ‏دارد که با تغییر این کد قیمت هم تغییر می‌کند به عنوان مثال؛ خط رایتل با کد ٠٩٢١ قیمت ١٥ ‏هزار تومان دارد و کد ٠٩٢٢ نزدیک به ١٠ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. البته اگر بخواهید خط‌های رند رایتل را خریداری کنید نیازی به پرداخت هزینه‌های چندان گزافی نیست و رندهای رایتل کمترین قیمت‌ها را دارند که معمولاً به چند صد هزار تومانمی‌رسد.

 ‏ایرانسل شماره‌های رند خود را به نام شماره‌های طلایی عرضه می‌کند و اگرچه قیمت سیم کارت های ‏دایمی ایرانسل ٦٠ هزار تومان است، اما شماره‌های طلایی قیمتی ١٢٠ هزار تومانی تا ١٥٠ هزار ‏تومانی دارند. قیمت سیمکارت‌ های دائمی همراه اول ١٦٠ هزار تومان است. اما برای خرید سیم کارت هایی با شماره‌های رند  باید راه دیگری را انتخاب و به سایت هایی که فروش خطوط رند را دارند مراجعه کرد. چرا که شرکت ‏همراه اول شماره‌های رند خود را در این سایت ها به مزایده می‌گذارد و قیمت‌های آن نسبت به قیمت‌های چند صدمیلیون تومانی سایت‌های غیررسمی پایین‌تر است و قیمت‌ها از یک میلیون تومان تا ١٥ ‏میلیون تومان است. ‏
برای خرید سیم کارت‌ هایی با پیش‌شماره‌های قدیمی تر همراه اول و البته سیم کارت‌های معمولی که ‏رند نیستند، در حال حاضر قیمت‌ها حول و حوش ٦-٥ میلیون تومان است که این رقم برای کدهای ‏کمیاب‌تر مانند یک است و برای پیش‌شماره های معمولی تا ٧٠٠ هزار تومان هم می‌رسد. ‏
خط صفر و اعتباری رایتل با کد ٠٩٢٠ چیزی نزدیک به ١٢٠ هزار تومان قیمت دارد که با تغییر ‏این کد قیمت‌ها هم تغییر می‌کند به عنوان مثال؛ خط رایتل با کد ٠٩٢١ قیمت ١٥ هزار تومان دارد ‏و کد ٠٩٢٢ نزدیک به ١٠ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.‏
‏ قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با کد ٠٩١٩ هم ١٠ هزار تومان است. در این میان نکته ‏جالب است که قیمت گذاری سیم کارت های دائمی همراه اول از ١٦٠ هزار تومان شروع می‌شود. ‏
سیم کارت معمولی چند؟
اگر به پیش شماره‌های اپراتورهای مختلف نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در چند سال اخیر پیش شماره‌های این اپراتورها دستخوش تغییر شده است. به عنوان مثال اپراتور ایرانسل که تا ‏چند سال پیش خطوط اعتباری اش پیش شماره‌های ٠٩٣٥-٠٩٣٩-٠٩٣٧و..... را داشت. الان تنها ‏پیش شماره‌های ٠٩٠١-٠٩٠٢-٠٩٠٩و.... را با قیمت ٥ هزار تومان به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ‏البته برای خرید و فروش سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل قیمت‌ها تغییر می‌کند به طوری که برای ‏خرید یک سیم کارت صفر ایرانسل ٦٠ هزار تومان باید هزینه کرد. ‏
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 299 تاريخ : چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت: 16:53

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،طی بیانیه ای از سمت مدیر عامل این شرکت دکتر بیژن عباسی،دکتر سعید عسکری به عنوان مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی سیم کارت ایرانسل انتخاب شد.

سعید عسگری به عنوان مدیر کل روابط عمومی ایرانسل انتخاب شد
 
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، دارای مدرک کارشناسی مهندسی مخابرات، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است.

عسکری در سوابق کاری ۲۱ ساله خود، فعالیت در مشاغل مختلف، از جمله مشاور مدیرعامل همراه اول، سخنگو و مدیرکل ارتباطات همراه اول، معاون تجاری رایتل، عضو هیأت مدیره توسکا و رییس هیأت مدیره رُهام داتک را تجربه کرده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,همراه اول,رایتل,سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 348 تاريخ : يکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت: 13:05

اینترنت نسل 4 در سال های 2013 و 2014 وارد عرصه تکنولوژی شد وبا ارائه سرعت حداقل 100 مگابایت برثانیه در حال حرکت و سرعت 1گیگابیت برثانیه به ثبات رسیده است.

چیزی نگذشت که این تکنولوژی به سرعت فراگیر شده و به کشورمان  ایران نیز رسید اما شرط استفاده از این تکنولوژی تعویض سیم کارت به نسل چهارم است که در ادامه به چگونگی انجام آن خواهیم پرداخت.

تعویض سیم کارت های قدیمی با یوسیم

نکات مهم تعویض سیم کارت به نسل چهارم اینترنت همراه

توجه داشته باشید که با تعویض سیم کارت خود، شماره خط تغییر نخواهد کرد و تنها فناوری سیم کارت شما بروز خواهد شد.

مطمئن شوید که قبل از تعویض سیم کارت تمامی مخاطبین خود را بر روی حافظه تلفن همراه نسخه برداری (Backup) کرده باشید در غیر اینصورت احتمال از بین رفتن مخاطبین ذخیره شده بر روی حافظه سیم کارت شما وجود دارد.

تبدیل سیم کارت  3G  به 4G  "اپراتور ایرانسل"

در این قسمت به طریقه تبدیل سیم کارت نسل قدیم بهسیم کارت نسل چهارم اینترنت همراه در اپراتور ایرانسل می پردازیم.

ضمن اطمینان از پشتیبانی تلفن همراه از نسل چهارم اینترنت همراه می توانید یکی از روش های زیر را جهت تعویض سیم کارت خود انتخاب کنید:

1.استفاده از اپلیکیشن "ایرانسل من"

این روش برای تمامی مشترکین برای مدت محدود رایگان است.

2.مراجعه به فروشگاه ایرانسل

مشترکین محترم می توانند با مراجعه به فروشگاه معتبر ایرانسل به مراجعه نمایند ونسبت به تعویض سیمکارت خود به نسل چهارم اقدام فرمایند.لازم به ذکر است که این روش فقط برای مشترکینی که تلفن همراه با پشتیبانی از نسل چهارم دارند رایگان می باشد در غیر اینصورت هزینه تعویض سیم کارت 8000 تومان خواهد بود.

3.شماره گیری کد *555*34#

مشترکین اپراتور ایرانسل میتوانند با شماره گیری کد دستوری *555*34#،  (USSD) با خط فعلی خود نسبت به تعویض سیمکارت خود به نسل چهارم اینترنت همراه اقدام نمایند. پس از انجام فرآیند، سیم کارت جدید به صورت پستی ارسال خواهد شد.

این روش نیز فقط برای مشترکینی که تلفن همراه با پشتیبانی از نسل چهارم دارند رایگان خواهد بود.

4.مراجعه بصورت حضوری

در این روش می توانید با مراجعه حضوری به مراکز فروش سیم کارت ایرانسل در سراسر کشور اقدام به تعویض سیم کارت خود به نسل چهارم اینترنت همراه کنید. هزینه تعویض سیم کارت به صورت حضوری 4000 تومان خواهد بود.

مراحل فعالسازی سیم کارت جدید "اپراتور ایرانسل"

پس از دریافت سیم کارت جدید می بایست با شماره گیری کد دستوری *34#  و وارد کردن شماره کیت سیم کارت جدید که بر روی پوکه حک شده است فرآیند فعالسازی را تکمیل نمایید.

پس از انجام فرآیند پیامکی مبنی بر تاییدیه تعویض سیم کارت دریافت خواهید کرد. بعد از غیرفعال شدن سیم کارت قدیمی سیم کارت جدید را وارد کرده و با  فعال کردن تنظیمات 4G   تلفن همراه، از اینترنت نسل چهارم ایرانسل لذت ببرید!

طرح های تشویقی ایرانسل

در صورت پشتیبانی تلفن همراه از نسل چهارم اینترنت همراه، پس از فعال سازی سیم کارت از 14 گیگابایت اینترنت 14 روزه بهره مند خواهید شد.

تلفن های پشتیبانی اپراتور های تلفن همراه در صورت بروز مشکل

مشترکین ایرانسل میتوانند با شماره گیری 700 با خط ایرانسل و یا شماره گیری 09377000000 از خط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی ایرانسل مطرح کنند.

مشترکین همراه اول میتوانند با شماره گیری 9990 با خط همراه اول و یا شماره گیری 09129990 از خط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی همراه اول مطرح کنند.

مشترکین رایتل  میتوانند با شماره گیری 200 با خط رایتل و یا شماره گیری 09202000000 از خطوط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی رایتل مطرح کنند.

 

طرح های تشویقی همراه اول

تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و یا اعتباری که برای بار نخست اقدام به تعویض سیم کارت نسل قدیم خود به نسل چهارم اینترنت همراه می کنند مشمول دریافت هدیه 20 گیگابایت برای مشترکین دائمی و 15 گیگابایت برای دارنده سیم کارت اعتباری خواهند شد.

 

تبدیل سیم کارت 3G  به 4G "اپراتور همراه اول"

در این قسمت به نحوه تبدیل سیم کارت نسل قدیم به نسل چهارم اینترنت همراه در اپراتور همراه اول (Usim) می پردازیم.

پس از مطمئن شدن از پشتیبانی تلفن همراه خود از نسل چهارم اینترنت همراه می توان با یکی از روش های ذیل نسبت به تعویض سیم کارت به نسل چهارم اقدام کرد:

1. پیامک های اطلاع رسانی:

ابتدا پیامکی به منظور اطلاع رسانی خدمات شرکت به مشترکین ارسال خواهد شد و مشترک با اعلام رضایت از استفاده از خدمات، تماسی از شرکت مبنی بر تعویض سیم کارت به نسل چهارم (Usim) دریافت خواهند کرد و فرآیند دریافت سیم کارت (Usim) طی خواهد شد.

2.سامانه پیامکی 990009:

مشابه روش اول با ارسال کد پستی مکان مدنظر جهت دریافت سیم کارت جدید، از مرکز پستی با شما تماس خواهند گرفت و فرآیند دریافت سیم کارت (Usim) طی خواهد شد.

3. سامانه پیامکی 8962 :

با ارسال کد پستی مکان مد نظر جهت دریافت سیم کارت جدید،از مرکز پستی با شما تماس خواهند گرفت و فرآیند دریافت سیم کارت (Usim) طی خواهد شد.

4.مراجعه حضوری:

مشترکین محترم می توانند با مراجعه به دفاتر همراه اول و یا امور مشترکین در سراسر کشور نسبت به دریافت سیم کارت نسل چهارم (Usim) اقدام نمایند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,همراه اول,رایتل,فروش سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 679 تاريخ : چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت: 20:07